meaerror писал(а):[
Не помню, чтобы в отчете говорилось, что кто-то из экипажа был непристегнут. Оба пилота точно были в креслах.
...
А остальные загадки, мне кажется, - выяснение цвета носков покойника.
Nie byli przypięci: szef Sztabu Generalnego, dowódca Wojsk Lądowych, dowódca Marynarki Wojennej, dowódca Wojsk Specjalnych, dowódca Operacyjnych Sił Zbrojnych, dowódca Garnizonu Warszawa.
Może siedzieli nie przypięci w fotelach, ale nie wykluczam, że niektórzy przyglądali się lądowaniu. Komuś w końcu tłumaczył generał Błasik do czego służy mechanizacja skrzydła! Mógł też dyrektorowi Kazanie, ale chyba nie. Co go interesuje mechanizacja skrzydła.
Pozostałe 2 zagadki (1 i 2) są bardzo ważne.
Szczególnie to 100-100 w normie.
Zauważ też, że oba wysokości (250 metrów i 100 metrów) są "zapowiadane" przez tajemniczy "A".
Nie mam już dziś czasu, ale napiszę, dlaczego 100-100 jest ważne.
Jak w czerwcu się nad tym zastanawiałem, to doszedłem do wniosku, że
1. Nie mogą pochodzić z jednego przyrządu pomiarowego, bo natychmiast ktoś powinien się zorientować, że coś jest nie tak.
2. drugi na pewno pochodzi z wysokościomierza radiowego (bo samolot się rozbił)
3. pierwszy wobec tego musi pochodzić z wysokościomierza barometrycznego.
4. tylko wtedy może być akceptowane takie rozbieżne wskazanie wysokościomierzy ("w normie") jeśli załoga nie ma zaufania do wysokości wskazanej przez wysokościomierz barometryczny lub wprost się spodziewa, że wskazuje więcej ("w normie")
Raport MAK trochę mnie wybił z tropu. Ale zauważ: pierwsze 100 metrów może pochodzić i z WB i z WR. Bo jest dokładnie nad poziomem 0 metrów.
Więc wobec tego
A: 100 metrów = "proszę dać znać kiedy będziemy według danych od Kontrolera na 100 metrach i kiedy rzeczywiście będziemy na 100 metrach"
N: 100 metrów
7 sekund
N: 100 metrów
![Изображение](http://lh3.ggpht.com/_OdSgs9gdC34/TTqJhaIXMqI/AAAAAAAABCM/7v9ySpkuOF8/s512/4.JPG)